Kiermasze Bożonarodzeniowe w Lublinie

festiwal bożego narodzenia plakat 2012

Zapraszamy Państwa do udziału w kiermaszach świątecznych, organizowanych w grudniu przez markę Latające Jarmarki. Przygotowaliśmy dla Państwa dwie propozycje
– mamy nadzieję, że spotkają się z Państwa zainteresowaniem. Jak zawsze, dołożymy wszelkich starań, żeby kiermasze były przygotowane na najwyższym poziomie. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami organizacyjnymi.

logotyp lubelskie smakuj życie na święta choinka

Lubelski Kiermasz Bożonarodzeniowy

Lubelski Kiermasz Bożonarodzeniowy odbędzie się w dniach 19-23 grudnia 2012 r. w ramach Festiwalu Bożego Narodzenia w Lublinie. Organizatorami Festiwalu są: Urząd Miasta Lublin, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, Klasztor o.o. Dominikanów oraz Wojewódzki Ośrodek Kultury w Lublinie. Dodatkową atrakcję będzie stanowić Szopka Bożonarodzeniowa oraz Wigilia Starego Miasta, która odbędzie się 23 grudnia. Już po raz kolejny Festiwal zgromadzi mieszkańców Lublina, żeby razem świętować, dzielić się opłatkiem, śpiewać kolędy i smakować wigilijne potrawy, a także zrobić przedświąteczne zakupy. Festiwal Bożego Narodzenia będzie szeroko promowany w lokalnych mediach oraz na terenie Lublina. W autobusach i w centrum Miasta pojawią się plakaty informujące o wydarzeniu. Organizatorzy planują również dwie konferencje prasowe dla dziennikarzy.

Strona festiwalu:
festiwal-bozego-narodzenia.pl

Lokalizacja i koszty
Domki dla wystawców ustawimy na placu Łokietka, przed Bramą Krakowską oraz na Starym Mieście wzdłuż ulicy Bramowej i pod Trybunałem. W związku ze zróżnicowaną lokalizacją Kiermaszu, przygotowaliśmy dla Państwa dwa rodzaje Karty Zgłoszenia.

Karta Zgłoszenia „A” dotyczy lokalizacji na placu Łokietka i przed Bramą Krakowską; do dyspozycji mamy 17 domków.

Karta zgłoszenia „B” dotyczy lokalizacji na Starym Mieście – ulica Bramowa i Trybunał; do dyspozycji mamy 8 domków.

Kiermasz planowany jest w dniach 19-23 grudnia br., w godzinach 10.00-18.00.

Kiermasz Świąteczny pod CH Plaza

CH Plaza to popularna galeria handlowa położona w samym centrum miasta przy ul. Lipowej. Codziennie odwiedzana przez licznych klientów, w okresie przedświątecznym przeżywa prawdziwe oblężenie. Cieszymy się, że możemy zaproponować Państwu tą lokalizację w tym roku.
Kiermasz odbędzie się w terminie 19-23 grudnia 2012 r. Będzie to tradycyjny kiermasz produktów regionalnych i rękodzieła o tematyce świątecznej.

Lokalizacja i koszty
Domki dla wystawców ustawimy przed wejściem do CH Plaza przy ul. Lipowej. Stoiska będą ustawione frontem do wejścia do galerii – tyłem do jezdni oraz kilka
w podcieniach Plazy, przy samym wejściu do sklepu. Dysponujemy 15 domkami.

Karta zgłoszenia do pobrania tutaj.

Kiermasz planowany jest w dniach 19-23 grudnia br., w godzinach 10.00-19.00.

Promocja!
Zachęcamy Państwa do udziału w dwóch Kiermaszach jednocześnie. Dla osób, które zdecydują się na wynajem domków w dwóch lokalizacjach, przygotowaliśmy ofertę specjalną w postaci zniżki w wysokości 500 zł netto.
Osoby zainteresowane udziałem w obydwu Kiermaszach, prosimy o wypełnienie dwóch Kart Zgłoszenia, właściwych dla poszczególnych Kiermaszów.

Infrastruktura
Do dyspozycji Wystawców będą przygotowane profesjonalne domki handlowe o wymiarach 2x3m, wyposażone z trzech stron w obszerne lady. Istnieje możliwość wynajęcie połowy domku (stoisko o wymiarach 1,5x2m). Domki są zamykane – lady blokowane od wewnątrz oraz drzwi zamykane na kłódkę. Modułowa budowa domków umożliwia dowolną aranżację stoiska. Domki wyposażone są w gniazda elektryczne o mocy 230 v. Zapewniamy również krzesła – 2 szt./domek.

Warunki uczestnictwa
Warunkiem zgłoszenia uczestnictwa w Kiermaszach jest wypełnienie właściwej Karty Zgłoszenia i odesłanie jej na adres mbielecka@latajace-jarmarki.pl do dnia
15 listopada br.

Ilość miejsc na Kiermaszach jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest uiszczenie całości opłaty wynikającej ze Zgłoszenia Udziału – Umowy.

Opłaty należy wnosić na konto: mbank 91 1140 2004 0000 3102 7411 0685 z dopiskiem „Lubelski Kiermasz Bożonarodzeniowy” lub „Kiermasz Świąteczny”
do dnia 30.11. 2012 r.
Jednocześnie informujemy, że nie ma możliwości opłacenia stoiska w trakcie Kiermaszów lub po zakończeniu imprezy.

Uwaga: Zgłoszenia, które nie będą opłacone do dnia 30 listopada, zostaną anulowane.

Kontakt
Więcej informacji uzyskacie Państwo kontaktując się ze mną pod nr tel. 533 555 750 lub pod adresem mbielecka@latajace-jarmarki.pl

Do pobrania:

Karta Zgłoszenia „A” dotyczy lokalizacji na placu Łokietka i przed Bramą Krakowską

Karta zgłoszenia „B” dotyczy lokalizacji na Starym Mieście – ulica Bramowa i Trybunał

Karta zgłoszenia do CH Plaza  dotyczy lokalizacji przy ulicy Lipowej

Regulamin Lubelski Kiermasz Bożonarodzeniowy 2012

Regulamin Kiermasz Świąteczny Plaza 2012

Tagi