REALIZACJE 2015

Za nami 12 miesięcy intensywnej, satysfakcjonującej pracy. Dziękujemy naszym Klientom i Partnerom za wspólne realizacje i możliwość współpracy. W Nowym Roku 2016 r. życzymy wszystkim, a także sobie – powodzenia, mądrych decyzji, dużo pozytywnej energii i serdeczności w kontaktach z ludźmi.

Rok 2015 r. zamykamy z poczuciem dobrze wykonanej pracy. Bilans końcowy to 110 realizacji w całej Polsce i za granicą. Można było nas spotkać m.in. w Warszawie, Krakowie, Jastrzębiu Zdrój, Włocławku, Białej Podlasce, Krzczonowie, a nawet we Lwowie i oczywiście w naszym Lublinie

To był naprawdę fajny rok. Dziękujemy, że jesteście z nami. Energii i pomysłów nam nie brakuje – do zobaczenia na kolejnych realizacjach!

Jarmark Świąteczny w Lublinie,19-23 grudnia 2015r. , CH Plaza

wynajem galerii lublinZapraszamy do Lublina na Jarmark Świąteczny w galerii Plaza gdzie na naszych stoiskach będzie można zakupić produkty świąteczne.

Jarmark Świąteczny w Lublinie,19-23 grudnia 2015r. , Krakowskie Przedmieście

wynajem kabli lublinDeptak w Lublinie – plenerowy jarmark świąteczny gdzie na naszych 25 stoiskach można zakupić produkty świąteczne.

Jarmark Świąteczny w Warszawie, 16-17 grudnia 2015r. Poleczki Bussines Park

wynajem szopki warszawaJarmark Świąteczny – kolejny raz będzie naszych 10 domków, a także grzane wino (bezalkoholowe), strucel jabłkowy na ciepło, wystawa szopek krakowskich.

Jarmark Świąteczny w Krakowie, 12-20 grudnia 2015r. Kraków, Nowa Huta

wynajem sceny krakówZapraszamy do Krakowa na jarmark świąteczny gdzie będzie naszych 16 domków z dekoracjami świątecznymi, a także pokazy rzeźbienia w lodzie – ICE SHOW

Komputronik Gaming Arena | Lublin 12-13.12.2015r.

wynajem stołów lublinTak bawiliśmy się na turnieju gamingowym w Lublinie! Zapewnialiśmy: nagłośnienie, scenę , podesty, oświetlenie, wydruki banerów, stoły.

Jarmark Świąteczny w Jastrzębiu Zdrój, 11-13 grudnia 2015r.

wynajem elektryki jastrzębie zdrójJastrzębia Zdrój – jarmark świąteczny 25 domków z dekoracjami świątecznymi, sanie mikołaja z reniferem, scena, karuzela.

Festiwal Edukacyjno-Promocyjny Kwaszeniaki i Kiszeniaki – 5.12.2015r. – Krzczonów

wynajem stołów krzczonówOrganizowaliśmy całą imprezę: scena, nagłośnienie, pokazy, degustacje, namioty, agregat, okablowanie, dekoracje, ochrona, zaplecze sanitarne etc.

Wynajem krzeseł na event – Strefa ekonomiczna Felin – Lublin 24.11.2015r.

wynajem krzesło lublinOrganizujemy całe duże imprezy, ale chętnie wypożyczymy też 200 krzeseł na event. Posiadamy ponad 400 krzeseł, wszystkie czarne, rozkładane, lekkie.

IX Eko Festyn z rolnictwem i przetwórstwem żywności ekologicznej – Lublin 22.11.2015r.

wynajem agregatu lublinOrganizacja techniczna Eko festynu: 50 domków handlowych, scena, nagłośnienie, agregat, okablowanie i ochrona

Akcja promocyjna dla CH Plaza – 14.10.2015r.

wynajem hostess lublinAkcja promocyjna dla Ch Plaza skierowana do lubelskich studentów. Hostessy rozdawały płócienne torby wraz z najnowszym katalogiem galerii.

Kiermasz Regionalny w CHR Plaza – 24-26.09.2015

organizator kiermasz wielkanocnych Zapraszamy do CHR Plaza w Lublinie na kiermasz żywności regionalnej. Jesteśmy organizatorem cyklicznego eventu w formie jarmarku produktów regionalnych, zabezpieczamy stoiska, prąd, promocję i wystawców.

XII Lubelski Festiwal Nauki na Arena Lublin – 20.09.2015r.

wynajem sceny lublinPodczas tegorocznego Festiwalu Nauki odpowiadaliśmy za obsługę elektro – techniczną imprezy – ok. 50 punktów poboru prądu oraz dostarczenie , montaż, demontaż 360 krzeseł

Święto Chleba w Lublinie – 13.09.2015r.

wynajem agregatu lublinŚwięto Chleba w lubelskim skansenie , zakres działań :
- wynajem namiotów – montaż demontaż
- wynajem sceny
- obsługę elektro-techniczną
- nagłośnienie
- zapewnienie agregatu i elektryka

Targi Zajęć Pozalekcyjnych w CHR Lublin Plaza, 11-13 września 2015 r.

organizator zajęć dla dzieciTargi Zajęć Pozalekcyjnych dają Państwu możliwość aktywnej prezentacji usług wśród wszystkich klientów CHR Lublin Plaza, którzy pragną rozwijać pasje i zainteresowania swoich dzieci. Dostęp do różnych propozycji i okazja przeglądu ofert w jednym miejscu, przyciąga tłumy zainteresowanych rodziców i ich dzieci.

Koncert na zamku w Lublinie – 11.09.2015r.

wynajem ławek do siedzeniaW ramach koncertu zespołu Bracia na zamku w Lublinie zapewnialiśmy miejsca siedzące – 60 ławek. 400 miejsc siedzących wraz z montażem i demontażem po koncercie.

Jarmark Jagielloński w Lublinie – 14-16.08.2015r.

wynajem stołów lublinKolejny raz obsługiwaliśmy dla Warsztatów Kultury w Lublinie Jarmark Jagieloński, tym razem:
- postawiliśmy 50 drewnianych domków handlowych
- 80 namiotów
- 300 krzeseł
- 60 stołów
- zabezpieczyliśmy prąd na 100 stoiskach
- zabezpieczyliśmy obsługę techniczną imprezy

Festiwal Kulinariów i Sztuki Ludowej w Kraśniku – 5.07.2015r.

wynajem sceny kraśnik width=Podczas Festiwalu Kulinariów i Sztuki Ludowej w Kraśniku zapewnialiśmy 20 domków handlowych.

Dodatkowo odpowiadaliśmy za podłączenie prądu, nadzór elektryka i wynajem krzeseł.

LGD Ciechanów – Festyn Produktu Lokalnego – wynajem namiotów – 26.06.2015r.

wynajem krzeseł ciechanówNa zlecenie LGD w Ciechanowie organizowaliśmy podczas festynu Produktu Lokalnego stoiska wystawiennicze wyposażone w namioty, stoły i krzesła.

Opolskie Targi Organizacji Pozarządowych – 20.06.2015r.

wynajem nagłośnienie opolePodczas Opolskich Targów Organizacji Pozarządowych odpowiadaliśmy za stoiska dla wystawców w formie 20 namiotów i stołów wraz z krzesłami, montaż demontaż sceny wraz z nagłośnieniem i zapewnieniem prądu.

Lubelskie Smaki – konkurs kulinarny dla szkół i profesjonalistów 19 czerwca 2015 Zamek w Lublinie

organizator kiermasz wielkanocnychw bieżącym roku organizowaliśmy „Lubelskie Smaki – konkurs kulinarny dla szkół i profesjonalistów” .

Zabezpieczaliśmy podczas plenerowego eventu stanowiska do pracy – stoły, piekarniki, kuchenki, namioty, scenę, nagłośnienie, konferansjera.

Lubelski Kiermasz Turystyczny – 13-14 czerwca 2015 r.

wynajem kabli elektrycznych lublinPodczas Lubelskiego Kiermaszu Turystycznego odpowiadaliśmy za:
- zabezpieczenie prądu – kable siłowe, przyłącze, obsługa elektryka, przejazdy kablowe
- nagłośnienie eventu
- zabezpieczenie krzeseł
- wynajem ochrony i sprzątanie terenu

II Targi Pszczelarzy i Rzemiosła Pszczelarskiego, Pszczela Wola, 24.05.2015r.

organizator evetów w lublinieII Targi Pszczelarzy i Rzemiosła Pszczelarskiego, Pszczela Wola, 24.05.2015r.
X lubelskie Miodobranie
XV Europejskie Spotkanie Młodych Pszczelarzy
Dodatkowo: pokazy jeździeckie, wystawy, kiermasz, degustacje

VIII EKO Festyn w Lublinie, Plac Zamkowy, 24.05.2015r.

wynajem nagłośnienia lublin50 wystawców prezentowało ekologiczne wyroby z naszego regiony, dodatkowo odbył się atrakcje w postaci konkursów i występów na scenie – zespół Jawor, Szczebrzeszyńska Kapela Podwórkowa. Zakres naszych działań: montaż demontaż infrastruktury – domki handlowe, scena, nagłośnienie, agregat prądotwórczy, kable siłowe oraz obsługa techniczna i ochrona imprezy.

Święto Wina Janowiec nad Wisłą, sobota, 23.05.2015

wynajem sceny janowiecZapraszamy do Janowca nad Wisła na Święto Wina oraz Jarmark Janowiecki, degustacja kuchni regionalnej, występy kapel i zespołów ludowych, prelekcje na temat miejscowego wina i winnic regionu MPW.

W br. organizowaliśmy stosika dla winiarzy i Jarmark Janowiecki

Plac targowy podczas Pikniku „Poznaj Dobrą Żywność”. 16 maja, Warszawa – ogrody SGGW

organizator eventu warszawaPlac targowy naszego autorstwa podczas pikniku „Poznaj Zdrową Żywność”, organizowanego przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Bazarek z udziałem wystawców z poszczególnych województw, odwiedził Prezydent Bronisław Komorowski wraz z małżonką Anną Komorowską oraz Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marek Sawicki. Plac targowy zorganizowany został w formie otwartej hali z przezroczystym dachem, drewnianymi straganami, regałem ekspozycyjnym w formie drewnianej piramidy oraz stojakami na skrzynki z owocami i warzywami.

Mistrzostwa polski w Snookerze – 16-19.04.2015r. – Lublin

organizator kiermasz wielkanocnychZapraszamy na XXII Otwarte Mistrzostwa Polski w Snookerze i XXIII Mistrzostwa Kobiet w Snookerze do Lublina w dniach 16-19 kwietnia 2015r. do galerii Olimp.
Zapewniamy technikę imprezy: podesty sceniczne z barierkami dla widowni oraz krzesła

Kiermasz Wielkanocny w CH Lublin Plaza 31.03-3.04.2015r.

organizator kiermasz wielkanocnychNa szaleństwo świątecznych zakupów polecamy Kiermasz Wielkanocny w CH Lublin Plaza przy ul. Lipowej 13. Zapraszamy do skorzystania z szerokiej oferty produktów regionalnych. Jak zawsze, czekają na Was pyszne, ekologiczne wędliny, chleby na zakwasie, włoskie wermuty i prosecco, sery zagrodowe, wędzone ryby, razowa szarlotka, makowce i mazurki, zioła i oleje. Z nowości, z przyjemnością zapowiadamy piróg biłgorajski oraz oryginalne chałwy z Grecji

Lubelski Kiermasz Wielkanocny – 29.03-3.04.2015r.

wynajem drewnianych domków lublinW wiosennym nastroju zapraszamy na Lubelski Kiermasz Wielkanocny.

Już w najbliższą niedzielę (29 marca) na lubelskim deptaku będzie można znaleźć nasze stoiska z szeroką ofertą produktów regionalnych i rękodzieła.

Kiermasz Wielkanocny w Skansenie – Lublin 29.03.2015r.

wynajem stołów i krzeseł lublinNiedziela Palmowa, to dzień w którym po poświęceniu palm, mamy ochotę udać się na wiosenny spacer.

Nie bez powodu wybraliśmy tą datę, ponieważ to także kilka dni przed Świętami Wielkanocnymi, do których przygotowujemy się robiąc pisanki, piekąc ciasta i spędzając wiele godzin w kuchni, z której zapachy rozchodzą się po całym domu.

I Jarmark Wielkanocny – Jastrzębie Zdrój 27-29.03.2015r.

wynajem drewnianych domków jastrzębie zdrójW ostatni przedświąteczny weekend, czyli od 27 do 29 marca na parkingu przed Miejskim Ośrodkiem Kultury odbył się Jarmark Wielkanocny.

Na zwiedzających czekały artykuły tradycyjne i regionalne. Natomiast na scenie przed MOK-iem wystąpiły zespoły folklorystyczne z Jastrzębia-Zdroju oraz miast partnerskich. Dla dzieci oraz dorosłych przygotowane zostały ciekawe warsztaty rękodzieła artystycznego.

Dzień Kobiet w CH Lublin Plaza – 8.03.2015r.

organizator dzień kobietZapraszamy na Festiwal Piękna do Plazy! Stoiska z poradami kosmetycznymi, manicure, makijaż i piękna bielizna. Do tego słodki poczęstunek i kwiat dla Pań, a także Kącik dla dzieci z malowaniem buziek. To wszystko w wiosennej oprawie przygotowanej przez Latające Jarmarki. Zapraszamy od 12 do 18. Do zobaczenia w Plazie.

Smyk Megastore – spotkanie z mamami – 24.02.2015r.

organizator kiermasz wielkanocnychSmyk Megastore oferuje najszerszy w Polsce wybór wózków, fotelików samochodowych, huśtawek, leżaczków, łóżeczek dla dzieci oraz krzesełek do karmienia. Jest też prawdziwym domem dziecięcej mody z ogromnym wyborem ubrań i obuwia.

24 lutego odbyło się spotkanie z mamami na którym prezentowano najnowsze kolekcje.

Plac zabaw na ferie dla dzieci – CH Plaza – 4-10.2.2015r.

organizator kiermasz wielkanocnychKącik plastyczny, gry i zabawy tradycyjne, samochodziki dla dzieci oraz książki i gry planszowe dla maluchów.

Plac zabaw na miękkiej wykładzinie czynny jest w dni powszednie w godz. 11.00 -17.00, w weekend 12.00-18.00.